Schade melden

Beschadigd product? Wij helpen je graag verder.

 

Als je product beschadigd is, neem dan contact met ons op via e-mail en stuur foto’s van de beschadiging(en) en een foto van het gehele product. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

 

Reparatie binnen de garantieperiode
Is de schade gedekt door de garantie? Dan is de reparatie meestal kosteloos. Bij schade door eigen toedoen worden de reparatiekosten in rekening gebracht. Deze kosten worden vooraf met je besproken. 

 

Reparatie buiten de garantieperiode
Is de schade buiten de garantieperiode? Ook dan helpen we je graag. Stuur je NAW-gegevens, telefoonnummer, e-mailadres en foto's van de schade en het product naar ons op. Vermeld ook of je het product bij Teakea hebt gekocht. We nemen contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Reparatieproces
Na ontvangst van je reparatieverzoek nemen we contact met je op om het proces en eventuele kosten te bespreken. Het product wordt vervolgens opgehaald of gebracht naar Tolbert voor reparatie. Na de reparatie kun je het ophalen of wordt het in overleg bij je thuis afgeleverd.

 

Contactgegevens:
Telefonisch: 085-1302543 (ma-za 09:00 - 17:00)
E-mail: [email protected]