Woonwinkel in Groningen
Gratis verzending vanaf €50
30 dagen bedenktijd
Veilig en makkelijk betalen

Hoe werkt Teakea?

Alle voordelen op een rij

  • Wij leveren gratis door heel Nederland vanaf € 50, in België vanaf € 100 en Duitsland vanaf € 200

  • Teakea wil verantwoordelijk ondernemen en doet daarom alleen maar zaken met geregistreerde en gecontroleerde leveranciers 

  • Wij geven persoonlijke aandacht en bieden een gedegen advies en goede service 

  • Wij hanteren lage prijzen voor hoge kwaliteit meubilair, woonaccessoires en maatwerk 

  • Ontvang altijd een nieuwsbrief met gegarandeerde kortingen

  • Bij ons kunt u uiteraard in een veilige omgeving betalen; o.a. iDeal, Mr Cash en alle creditcards

  • Woonwinkel in Scharmer, in het mooie achterland van de provincie Groningen

  • Maatwerk? werkelijk alles is mogelijk

  • Gratis montage en plaatsing

  • Jij bepaalt waar en wanneer jouw aanwinst wordt geleverd

  • U heeft 30 dagen bedenktijd gerekend vanaf de dag dat u de meubelen heeft ontvangen, inclusief gratis retour

 

Hoe gaat bestellen in zijn werk?

  • Via het menu Shop links boven op je scherm vind je alle artikelen ondergebracht in verschillende rubrieken.

  • Bij elk artikel kun je op de knop voeg toe aan je winkelwagen klikken om een artikel in je winkelwagentje te leggen.

  • Je kunt later het aantal aanpassen als je het artikel méér dan 1 keer wilt bestellen.

  • Elke keer als je artikelen toevoegt aan je mandje, kom je op de pagina Mandje, waar je de precies ziet wat je hebt klaargezet om te bestellen.


Hier kunt u:

  • Verder winkelen als je nog meer artikelen wilt toevoegen aan je bestelling

  • Afrekenen als je de bestelling wilt gaan afronden

  • Artikelen verwijderen uit je bestelling door op het prullenbak-icoontje aan het eind van elke regel te klikken

  • Aantallen aanpassen door het getal in de kolom aantal te wijzigen en vervolgens op icoontje vernieuwen te klikken (het één na laatste icoontje op elke regel)


Als u gaat afrekenen kunt u:

  • Inloggen als terugkerende klant met de gegevens die je bij je eerdere bestelling per email hebt ontvangen

  • Registreren als nieuwe klant door de verplichte velden (gemarkeerd met een *) in te vullen.

  • Ook al heb je eerder besteld bij Teakea kun je deze velden invullen als je niet kunt of wilt inloggen.

  • Vervolgens kun je ,indien gewenst, een afwijkend bezorgadres invullen.

  • Daarna kun je de gewenste verzendmethode selecteren waarbij er een keuze wordt gemaakt tussen iDeal of onder rembours.

  • In de laatste stap zie je een samenvatting van je bestelling en kun je alles controleren.

  • Je kunt hier ook een opmerking of boodschap over je bestelling invullen.

  • Tot slot kun je de bestelling afronden waarbij je tevens, door het verzenden, onze algemene voorwaarden accepteert.

  • Een bevestiging van je bestelling wordt nu direct naar het opgegeven e-mailadres gestuurd.

  • Je krijgt een pagina te zien afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Hier wordt aangegeven hoe je nu de betaling kunt voldoen.


U heeft besteld en wat nu?


Als u een product gevonden heeft dat u wilt bestellen, kunt u deze aan uw winkelwagen toevoegen door op de knop voeg toe aan winkelwagen' te klikken. Eventueel kunt u het gewenste aantal exemplaren aangeven. Hierna krijgt u uw winkelwagen te zien met daarin het betreffende artikel. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen. De artikelen blijven in uw winkelwagen zitten.
 

Uw winkelwagen


In uw winkelwagen worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. U komt terug bij uw bestellijst door op winkelwagen te klikken boven aan het scherm. Voordat u verder gaat met de bestelprocedure, kunt u alle gegevens nog controleren. U kunt ook artikelen uit uw bestellijst verwijderen. Dit doet u door te klikken op de link verwijderen.

Bevestiging van uw bestelling


Nadat u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd, met daarin uw ordernummer. Vermeld dit nummer tevens indien u een klacht heeft (+31(0)598-434072 of bestelling@teakea.nl), zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden.

Tijdelijk niet leverbaar


Soms kan het voorkomen dat een product, bijvoorbeeld door grote belangstelling, tijdelijk niet leverbaar is. Teakea zal in dat geval trachten de artikelen zo snel mogelijk voor u te verkrijgen. De levertijd kan in dat geval echter iets langer zijn dan dat er vermeld wordt op de site.

Betalen


U kunt er voor kiezen om uw bestelling te betalen middels iDeal, onder rembours of vooraf overboeken (bij telefonische bestellingen bvb). Bij bestellingen vanuit het buitenland kunt u alleen vooraf afrekenen. Als u kiest voor één van deze betaalopties verloopt de afhandeling van uw order via een beveiligde betaalserver. U kunt hier dus geheel veilig uw gegevens invoeren en de bestelling afronden.

Prijzen


De prijzen op deze website worden vermeld in Euro's en zijn inclusief BTW.

Levertijden


Wanneer u meerdere artikelen bij Teakea besteld heeft, kan het soms voorkomen dat op de verschillende artikelen een verschillende levertijd rust. Het is dan mogelijk dat wij uw bestelling vasthouden, totdat wij u alle artikelen ineens kunnen leveren. De maximale levertijd is 30 dagen tenzij Teakea en de koper anders overeengekomen zijn. Indien dit het geval is zullen wij u per email of telefoon hiervan op de hoogte stellen. Wanneer u een deel van uw bestelling toch direct geleverd wilt hebben, is dit in overleg vaak mogelijk. Houd u rekening met een iets langere levertijd rondom feest- en gedenkdagen.

Levering en uitvoering


Teakea zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan Teakea kenbaar heeft gemaakt.

Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij Teakea, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen

Conformiteit en Garantie


Klik hier om het PDF formulier te downloaden.

Teakea Garantiebepalingen

  • Teakea staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

  • De garantieregeling is van toepassing op de Nederland en België.

  • Een door Teakea als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van Teakea jegens Teakea kan doen geldend op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.

  • In het geval van een defect aan een geleverd product binnen de aanvullende garantieperiode van 1 jaar zal Teakea u, indien voorradig, een gelijkwaardig product aanbieden of, indien niet meer voorradig, een vervangend product aanbieden en deze geheel kosteloos omwisselen voor het beschadigde product. U kunt er ook voor kiezen dat Teakea het product voor u repareert. Teakea zal  - indien mogelijk en na een volledige optische analyse - het product zonder discussie repareren.

  • U kunt er ook voor kiezen de aankoop na een defect te ontbinden, zonder eerst een vervangend product te hebben ontvangen.

  • Afhankelijk van de grootte van het defecte product, zal het product kosteloos door Teakea zelf of een transportpartner worden opgehaald. Het kan ook voorkomen dat u het product zelf dient te retourneren. De verzendkosten zullen dan achteraf door Teakea worden vergoed binnen 30 dagen. Ons retouradres is van Rouaanstraat 5, 9723CA, Groningen.

  • Gebreken en schade dat door de Teakea garantie wordt gedekt: alle door Teakea gemaakte schade; alle mogelijke product gebreken

  • Garantie uitsluiting: alle schade dat door de consument is gemaakt valt buiten de garantiebepaling. 


Klachten


Indien u een klacht wilt indienen over een bij ons gekocht product of over onze dienstverlening kunt u hier contact met ons opnemen.
Wij zullen deze klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. 

Als de ingediende klacht niet door ons opgelost kan worden dan kunt u een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ga hiervoor naar www.sgc.nl.


Herroepingsrecht


U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

Ons retouradres:

Rouaanstraat 5 | 9723 CA | Groningen

+31(0)6-25035321
 +31(0)6-25035321

Klik hier om het herroepingsformulier te downloaden.